Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 20 lipca 2013

Istoty magiczne i potwory.

Naszą watahę zamieszkują także stworzenia nadnaturalne. Ludzie nie wiedzą o ich istnieniu. Niektóre z nich są do nas nastawione przyjaźnie, inne są neutralne, a niektóre nawet wrogie w stosunku do nas. Wiele z nich można oswoić, jednak one nigdy nie staną się twoim zwierzątkiem. Zawsze bowiem będą przyjacielem.



  • Wyjec Pustynny

To niesamowite stworzenie. Można je spotkać na pustyni. Mają wydłużone ciało, głowę większego psa pustynnego, łabędzią szyje, lwi ogon, wielkie uszy oraz rogi. Posiadają moc czasu i umysłu. Będąc na pustyni na pewno usłyszysz jego wycie. Z ich rogów tworzy się najpotężniejsze różdżki na świecie.

NEUTRALNE

  • Piekłun

To kot bez futra. Zwykle ich oczy są białe i posiadają baranie rogi. Żyją w jaskiniach i w górach. Ich śpiew hipnotyzuje, dzięki temu potrafią sprawić by każdy był na ich rozkazy. Więc gdy usłyszysz melodyczne miauczenie zatkaj czym prędzej uszy, zanim piekłun odśpiewa całą arię.

NEUTRALNE

  • Cyber

To nieżywy pies, nie ma mózgu ani serca. Zamiast tego ma sztuczną inteligencje. To ludzie zrobili tym psom coś takiego. Można je spotkać w opuszczonych fabrykach. Niektóre z nich posiadają wbudowana broń, typu lasery. Zwykle są to jednak eksperymenty które się nie powiodły. 

WROGIE

  • Harpunnik Srebrny

To stworzenia znane z licznych ostrzy na ciele. Na ogonie posiadają ostrą "włócznie". Są dwa razy większe od wilka. Zamieszkują jaskinie, góry, a czasem nawet odwiedzają lasy. Ich skóra jest twarda niczym kamień. Jak je zabić? Najlepiej wsadzić miecz do ich gardła.

WROGIE

  • Grzywacz

Stworzenie którego nawet w piekle się boja. To masa podobna konstrukcją do ludzkiego mózgu, zmienia kształt, może być wszystkim. Nie można go zabić, trzeba zabić zjawę która go stworzyła. 

WROGIE 

  • Warakar

Szybkie i dziwaczne stworzenia zamieszkujące źródła białej wody. Polują na gryzonie i nie często atakują wilki. Gęsta grzywa i charakterystyczne plamy na ciele nadają mu wygląd "szamana". Jednak te stworzenie nie ma nic wspólnego z uzdrawianiem. Ich niesamowita umiejętność to znikanie na średnio 5 - 30 sek., warakary są tak szybkie ze przez ten czas potrafią pokonać odległość do jednego kilometra!

NEUTRALNE


  • Barquest

Nazywany jest także cmentarnym wyjcem lub mglistym kundlem. Silny i budzący grozę naturalny wróg wilków. Barquest żywi się strachem, gdy wyczuję że się przestraszyłeś rośnie. Jest wiecznie głodny strachu więc na pewno cię zaatakuje.

WROGIE

  • Duch Lasu

To tajemnicze stworzenia, zwykle nie wchodzą nam w drogę jednak nikt nie przeżył spotkania z nim. Ich magia jest stara i potężna, świadczą o tym znaki światła. Potrafią znikać się i pojawiać kiedy chcą. Legenda głosi że każdy kto zobaczy na swej drodze Ducha Lasu, z odwaga spojrzy w jego oczy i uniesie dumnie łeb, temu Duch się ukłoni. Ukłon Ducha Lasu to największy zaszczyt na jaki można było przystać. Jednak by się ukłonił, odwaga i duma w twych oczach nie może być fałszem.

NEUTRALNE


  • Bagnołaz Kryształowy

Występują w  Lesie Świetlistych Jezior. Świetnie się maskują. Są zwykle niegroźnie i dosyć skryte. Bagnołazy są terytorialne, zaatakują każdego kto naruszy ich przestrzeń prywatną. Uważaj na jakie drzewo wskakujesz bo możesz pomylić je z bagnołazem.

NEUTRALNE


  • Drąkal Grzybiarz

Widziałeś niegdyś pień, porośnięty grzybami i wydrążony w środku? Lepiej nie zbliżaj się do takiej formy przyrody, szczególnie kiedy wokoło unoszą się świetliki. Mało tego. Uciekaj! To dom drąkala, jego kryjówka. Gdy się zbliżysz splecie wokół ciebie suche macki i pozbawi możliwości złapania oddechu. 

WROGIE


  • Łowca Dusz

Posturą przypomina człowieka, lecz nigdy nawet nim nie było. To wojownik przybywający z zaświatów. Włada mocą światła, zarówno białego jak i czerwonego. Zawsze gdy przychodzi na ziemię w ramach misji jest głodny. A żywi się dobrymi duszami. Nie można go pokonać, można go przepędzić.

WROGIE


  • Mantra

Makabryczna zjawa, wysłannik tego, którego w piekle się boją...wysłannik demona. Nikt go jeszcze nie pokonał, to nie jest możliwe. Nie działają na niego żadne rytuały. Nie lęka się niczego. Pokonać może go tylko demon. Mantra oznacza krąg.  Co ma wspólnego krąg z upiorem? Może to wskazówka do jego śmierci.

WROGIE 

  • Demony


Czasem piękne, czasem obrzydliwe. To demony, najpotężniejsze stworzenia na świecie. Jednak jest jeden sposób by pozbawić ich mocy i nieśmiertelności. To rytuał zwany Tchnienie Życia. Jednak by uczynić ten rytuał należy zniszczyć demona psychicznie. Jak to zrobić? Nie wiadomo.

WROGIE

***********************************************************






To wszystkie znane nam stworzenia. Mało? Możesz przecież jeszcze odkryć! KLIK











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz