Chcesz powalczyć? Zgłoś się.
INFORMACJE:
Pojedynek toczy się między wilkiem a wilkiem. Możesz wyzwać każdego ze stada (prócz szczeniaków). Stawka jest równa powodowi. Czyli jeśli powodem pojedynku jest obraza, pojedynek wygrywa ten który sprawi że przeciwnik się podda (tym samym go upokorzy).
Walka toczy się między wilkiem a potworem. WALKA JEST NA ŚMIERĆ I ŻYCIE!
REGULAMIN POJEDYNKÓW i WALK
- Walka nie toczy się poza wyznaczonym miejscem.
- Jest to walka wręcz.
- Pojedynek jest 1 na 1.
- Wygrywa lepsze opowiadanie z pojedynku które należy wysłać co najmniej do tyg. po ogłoszeniu walki.
- Arenę wybiera Alfa (może się pokierować prośbami co do miejsca pojedynku jakie należy kierować na howrse (Seresea)).
- Wszystkie chwyty dozwolone.
- Alfa jest sędzią.
- Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi dyskwalifikacja oznaczająca także zwycięztwo przeciwnika.
- Stawka pojedynku równa jest z powodem.
- Jeśli powodem pojedynku jest mord walka odbywa się na śmierć i życie. Wtedy i tylko wtedy.
- WALKA Z POTWOREM JEST NA ŚMIERĆ I ŻYCIE!
ARENY DO POJEDYNKÓW I WALK
- Labirynt Minotaura
- Sala Luster
- Arena Iskier
- Deszcz harpunów
- Wirująca Grawitacja
- Nora Upiora
- Kres
_____________________________________________________
POTWORY DO WALK:
- Minotaur
- Banshee
- Płomień
- Zapomniany Mistrz
- Lord Illithird
- Zaklęty
- Chaos
____________________________________________________________
Lista pojedynków/walk:
Na razie nikt się nie pojedynkuje/walczy.
____________________________________
ZGŁOŚ POJEDYNEK:
____________________________________
ZGŁOŚ POJEDYNEK:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz