- Las Północy - Therdor
Największy obszar naszej watahy to Las Północy (Therdor). Jest to schronienie wszystkich zwierząt leśnych. Głównie rosną tam drzewa iglaste, klimat jest chłodny umiarkowany. To tutaj większość wilków posiada swe nory.
ZWIERZYNA: Większość to kopytne takie jak: jelenie, sarny. Występują tam także liczne gryzonie i ptactwo. Można zauważyć rysie. Niedźwiedzie przychodzą tam na jagody.
- Las Świetlistych Jezior - Allavaro Rotta
To część Lasu Północy gdzie klimat jest umiarkowany. To miejsce starożytni nazwali Allavaro Rotta, my mówimy na nie Las Świetlistych Jezior. W tym miejscu żyją wszystkie stworzenia fantastyczne naszej watahy.
ZWIERZYNA: kopytne, gryzonie, ptaki.
- Źródła Białej Wody - Hevlla Rosto
Niedaleko Lasu Północy, zaraz przy Tygrysich Górach istnieje miejsce nazwane Hevlla Rosto (Źródła Białej Wody). To skalisty obszar z licznymi wodospadami białej wody i latającej materii. To miejsce gdzie można zregenerować siły. Występują tu niektóre istoty fantastyczne.
ZWIERZYNA: gryzonie, ptaki, rysie, dzikie koty. Czasem niedźwiedzie.
- Drzewo Arii
To miejsce gdzie wszystko się zaczęło. To tutaj utworzono wszystkie plemiona i rody. Jest to miejsce naszych wszystkich uroczystości, ale jest także miejscem świętym. Nasz każdy wróg będzie próbował je zniszczyć, ponieważ Euron uczynił to drzewo źródłem wilczej mocy. Przy nim jesteśmy silniejsi.
ZWIERZYNA: nie wolno tu polować!
- Łąka Szarej Trawy - Mines Tis
Preria w naszej watasze nazwana jest Łąką Szarej Trawy. To idealne miejsce do polowań i nauki polowania. Wiosna szara łąka zmienia się w łąkę pełną kwiatów. Możesz tutaj do woli biegać po bezkresnych stepach. Świetne miejsce do treningu umiejętności.
ZWIERZYNA: ptaki, kopytne, głównie konie, gryzonie, szakale.
- Łąka Czasu - Elementum Tis
To łąka wyrastająca zaraz przy Lesie Świetlistych Jezior. Jest to idealne miejsce wypoczynku dla wilczych rodzin. To spokojne i bezpieczne miejsce.
ZWIERZYNA: Jelenie i sarny tam żerują. Gryzonie.
- Jezioro Białego Jelenia - Losse Pegacervuss
Wtulone między góry jezioro. Można się tu kąpać, bawić i trenować. Wilki wody na pewno się tu odnajdą. Można tu łowić ryby.
ZWIERZYNA: ryby, ptaki.
- Rzeka Pstrągów - Hesha
Ta rzeka, przepływająca przez naszą watahę, została nazwana na cześć elfickiej bogini wody, która ponoć tak bardzo zakochała się w tym strumyku że zamieniła się w pstrąga i teraz jest niesiona przez jego nurt wieczność. Pytacie jak można się zakochać w strumyku? Czyż zaklęty strumyk nie może mieć duszy?
ZWIERZYNA: ryby, ptaki. Zwierzyna leśna chodzi się tam napoić.
- Wiszące Góry - Perandora
To magiczne i tajemnicze miejsce. Żyją tam jedynie stworzenia fantastyczne. To miejsce tylko czeka by odkryć jego tajemnice i przeżyć niesamowite przygody.
ZWIERZYNA: Ptactwo.
- Tygrysie Góry - Flaver Mostath
Idealne miejsce na wspinaczkę. Dzikie lasy, strome skały, niesamowite stworzenia. Czesto mozna tam spotkać dzikie koty oraz wiele stworzeń fantastycznych.
ZWIERZYNA: lisy, rysie, kuny, gryzonie, ptaki, dzikie koty.
- Pustynie Lodowe w górach Sajshi
Góry Sajshi to najzimniejsze miejsce w naszej watasze. Klimat jest tu bardzo zimny, nie wiele potrafi wytrzymać wieczny śnieg i zabójczy mróz.
ZWIERZYNA: ptaki, na niższych partiach renifery, zające polarne, pieśce.
- Zimne Trawy - Tirres Tis
To rozległa tundra na niższych obszarach gór Sajshi. Jest to idealne miejsce do polowań. Bogata fauna zmienia te ciche i chłodne miejsce w prawdziwe miasto zwierząt. Liczące tysiące osobników migracje karibu, gdzie nie spojrzysz bielaki, renifery, lisy polarne, nawet dla doświadczonych niedźwiedzie. Raj dla łowcy.
ZWIERZYNA: karibu, zające bielaki, inne gryzonie, ptaki, renifery, lisy polarne, niedźwiedzie.
- Pustynia Księżycowego Pyłu - Narvagis
Wieczne lato, upał i piaasek. Z pozoru to miejsce odstrasza ale biały piasek tej pustyni ma właściwości lecznicze.
ZWIERZYNA: fenki, szakale, wielbłądy, ptaki.
******************************************************************
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz