Wataha to społeczność. Każdy musi mieć określone zadanie. Jak w każdej społeczności, także i w watasze jest hierarhia. Tutaj znajdziesz stanowiska i ich opisy.
Stanowiska zaznaczone gwiazdką to stanowiska dodatkowe. Oprócz nich można mieć jeszcze inne stanowisko z tej samej specjalizacji.
GRONO PRZYWÓDCÓW
Alpha - to przywódca w watasze. Zwykle posiada władze absolutną, jednak w naszej watasze tak nie jest (od wydania prawa nr. 13,5 głoszącego że "Watahą razem z alphą rządy sprawuje najwyższy ziejący [...]" ) Alphę otacza grono bet. Prawo głosi że bet powinno być tyle, ile jest plemion w stadzie. Alpha może wydać każde prawo. Alphy należy się słuchać.
Bety* - pomagają Alphie w obowiązkach. Wykonują jej polecenia i mogą brać udział w zebraniach przywódczych. Mogą tworzyć ustawy, jednak poprzeć może je jedynie alpha. Bycie betą to ważny zaszczyt.
Delty* - to rodzina Alphy. Mają przywilej uczestniczenia w zebraniach przywódczych. Reprezentują alphę na różnych zebraniach (poza watahą). Delty mają nakaz wypełniania woli alphy, jest to rekompensata za wiele przywieli.
Gammy* - gammy reprezentują lud na zebraniach przywódczych. Jako że wataha jest w połowie demokratyczna, gamma musi się dowiedzieć czy lud popiera daną ustawę, czy też wnosi sprzeciw.
WOJOWNICY
Przywódca wojowników - to generał. Musi znać się na strategi i także świetnie walczyć. Tylko Alpha może wybrać wilka na te stanowisko.
Palladyn - walczy wręcz, często używa broni. Jest świetnie wyszkolonym wojownikiem. Walczy stosując połączenie ataków fizycznych i magicznych. Musi mieć skończone szkolenie (więcej o szkoleniach w zakładce szkolenia).
Mag Bojowy - walczy na odległość magią. Często leczy rannych w walce. Mag bojowy musi mieć różdżkę dla zwiększenia wydajności ataków magicznych.
Lotnik* - musi być skrzydlatym wilkiem. Lotnicy atakują z powietrza, zwykle spuszczają kule materii.
Smocza Kawaleria* - by należeć to smoczej kawalerii należy posiadać smoka. Wtedy możesz latać na smoku i twój smok atakuje przeciwników. To daje przewagę. Należy mieć jednak zbroję dla smoka.
Zwiadowca*- zwykle działa sam, zostaje wysyłany na misje by dowiedzieć się ja najwięcej o wrogu.
Szpieg - rozwiązuję tajemnicę szpiegując kogoś. Jego zadaniem jest zebrać jak najwięcej przydatnych informacji.
Zabójca - jest wyszkolony to szybkiego zabijania z ukrycia. Jest wysyłany na misje by zabić np. jakiegoś złego generała.
Najemnik - to specjalny wojownik. Musi ukończyć szkolenie na najemnika, na łowcę przygód oraz na włamywacza. Najemnik dostaje specjalne misje, np. zniszczyć twierdzę, pojmać odział. Wszystko musi robić sam!
Zwykły Wojownik* - każdy wilk jest wojownikiem.
ŁOWCY
Przywódca łowców- dowodzi polowaniami i obmyśla strategię. Musi przejść szkolenie na temat zwierzyny w watasze. Wiedza o migracjach, przesiedleniach i położeniu potworów jest niezbędna. Trzeba także świetnie polować. Alpha wybiera wilka na te stanowisko.
Tropiciel* - musi mieć wyostrzony węch i słuch. Tropi zwierzynę, ale i także potwory.
Polujący - musi być sprawny fizycznie i wyszkolony. Jego zadaniem jest otoczenie ofiary, obezwładnienie jej i zabicie.
Nauczyciel Polowania* - uczy szczeniaki polowania.
MAGOWIE
Medyk - leczy wilki w watasze. Musi znać się na biologi i budowie organizmu wilka.
Alchemik - zna się na ziołach i waży mikstury.
Zaklinacz - zaklina przedmioty i zwierzęta. Zna się na rytuałach i egzorcyzmach.
STRAŻNICY
Obrońca Alphy* - broni alphy.
Obrońca Bet - broni bet.
Obrońca Delt - broni delt.
Obrońca Gamm - broni gamm.
Strażnik Helvetti* (wrót piekieł) - pilnuje by nieproszony gość nie dostał się do piekła.
Strażnik Terytorium* - patroluje terytorium (jeśli ma smoka lub skrzydła odbywa patrol z góry). Broni by nieprzyjaciel nie dostał się za granicę.
*************************************************
Fajnie by było jakby można było dawać pomysły do Alfy w sprawie ,,nowoczesności,, watahy.
OdpowiedzUsuńPostaram się to załatwić :).
UsuńJak wgl coś zrobić na tym blogu ?
OdpowiedzUsuń