Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

poniedziałek, 25 lutego 2013

Od Moon. Podróż w poszukiwaniu miecza króla Ashan'u/cz 1


Od dzieciństwa byłam ciekawa świata historycznych wilków.Gdy byłam mała mama opowiedziała mi historie o pradawnym królu który wykuł z niebiańskiej stali swój miecz.Był on dzięki nie mu nie zwyciężony i wygrywał każdą wojnę lecz po jego śmierci miecz zaginął.Gdy przybyłam do tej watahy postanowiłam za wszelką cenę go odszukać.Przeszukiwałam biblioteki i stare podania wilków.Lecz znalazłam tylko tyle że tuż przed śmiercią nikt nie wie dlaczego wyjechał na Antarktydę.Może własnie tam ukrył miecz ? nie wiem.Ale muszę odnaleźć kogoś kto powie mi o tym coś więcej.
Zwiedzając teren watahy dotarłam nad wodospad i zobaczyłam że pod wodą świeci sie jakieś światło wskoczyłam do niej i płynęłam w dół.Gdy dotarłam do światła zobaczyłam za nim duży zwój.Złapałam go i wypłynęłam.Rozłożyłam go na ziemi i czekałam aż się osuszy.Gdy już wysechł wyjęłam swoje szkło powiększające i próbowałam odczytać znaki były napisane w starodawnym języku a na samym końcu .......

Zdjęcie miecza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz