Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

piątek, 31 stycznia 2014

Od Kayn'a do Katori - "Smutne życie cz. V "Jak to?!"

Po dłuższych oględzinach tej księgi podniosłem głowę w zdumieniu. - Eeeeee.... Chyba mam coś z oczami. To co widzę jest niemożliwe.
Powiedziałem przecierając oczy.
- Czyli co to jest?
Zapytała Katori. -Okładka jest częściowo zmazana ale chwilka..- Powiedziałem i skupiłem się na okładce. Po chwili zamazany częśowo tytuł stał się czytelny.
- Jak to się..?- Zapytała Katori.
-Ah, lata praktyki ale to nie ważne. To co tu mamy to Mecrolunicom! Nieprawdopodobne! Nie myślałem że kiedyś to znajde!!!
Wykrzyczałem zdumiony. -Mecoru... co?- Zapytała zdziwiona. - Mecrolunicom, legendarna księga zapisana przez Sześciu Mędrców Wielkiego Zwoju. Podobno zawiera wielką moc! Tajemnice czarnej magi,
wyjaśnienia pisma runicznego! Mam do ciebie prośbę, jeśli księga ta nie przyda ci się, mógłbym ją zatrzymac? Szukałem jej od dzieciństwa aż znalazł ją ktoś inny. Ciekawe! Mogę za nią zapłacic. Mam mało pieniędzy ale.. Tak w ogóle to siadaj jak masz czas. Chcesz się napic czegoś? Zjeśc coś?-
Czekałem na odpowiedź przeglądając strony.

<Katori?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz