Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Od Blue do Draga. CD.

To musi być poważny problem. Leżałam na wzgórzu i rozmyślałam. Jest tylko jedno rozwiązanie i ja je znam. Drago mi wszystko opowiedział, oczywiście. Trudne jest bycie czymś co trzyma świat przy życiu. Musiałam mu pomóc, jestem przecież alfą tej watahy, ich przewodnikiem. I powinnam im pomagać...Nawet jeśli trzeba tyle poświęcić. Zerwałam się i zeskakiwałam ze wzgórza. Pędziłam przez las, teren zaczął być bardziej górzysty, a już potem biegłam stromą, kamienistą ścieżką. W końcu byłam w dolinie. Na granicy tygrysich gór było przejście do mojej jaskini. Wparowałam tam i zaczęłam szukać dobrego obiektu. I w końcu znalazłam, idealny. Wyszlifowany hybarydon:



To niezniszczalny kamień, ostatni w tym wymiarze. A podnieść może go tylko demon na którym dokonano rytuału "Tchnienia Życia". Jednak aby przekazać moc Draga na niego i sprawić by Drago odbył rytuału trzeba wejść do świata duchów, skąd nie ma powrotu (wyjaśnia przypowiednia o Luppim). Zrobię to!

<Drago? Jak to zrobię to wrócisz?> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz