Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

środa, 19 czerwca 2013

Od Draga do Blue.

-ja jestem inny niż wy.... 
Myślałem ,że zrobiłem jej krzywdę ,ale to była prawda ja jestem innym wilkiem... 
-jak to inny niż my? 
-ehh ja jakby jestem pół wilkiem a pół Demonem.... mam kryształowe serce ,które... ehh nie ważne ja... ehhh 
Poszedłem w kierunku granicy..... 
Widzałem ją z daleka wiedziałem ,że nie powinienem ,ale.... co miałem jej powiedzieć ,że morduje? 
Ehh ja tak już nie moge żyć.... 
Patrzyłem na nią podobała mi się ,ale ja i ona na pewno nie . 
Zawyłem po raz ostatni i ruszyłem.Poszedłem na magiczną polane i usiadłem byłem niedaleko watahy .Myślałem ciągle co zrobiłem... ' 
Nie myślałem o tym czy ktoś mnie śledzi. 


Magiczna polana->


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz