Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

czwartek, 25 kwietnia 2013

Od Moon. Zły znak....Skorpion cz 2


Leżałam nieprzytomna na ziemi dosyć długo nie wiedziałam co się wokół mnie dzieje czułam tylko chłód a później gorąco.Co jakiś czas otwierałam oczy ale byłam tak zmęczona że od razu je zamykałam.Po jakimś czasie poczułam uderzenie.Gwałtownie otworzyłam oczy i rozejrzałam się.Nadal byłam w mojej jaskini lecz na ścianie widniał duży znak czerwonego skorpiona i na moim ramieniu pojawił się tatuaż.Przeraziłam się nie wiedziałam co się dzieje i kto odnowił mój tatuaż i w ogóle kto to wszystko zrobił. Próbowałam wstać ale ciągle się przewracałam jakoś doczołgałam się do wyjścia i zamknęłam je szczelnie od środka. Zaczęłam się czołgać w głąb jaskini skręciłam w kilka tuneli i weszłam do dużego pustego pomieszczenia.Na jego końcu znajdowało się duże lustro.Doczołgałam się do niego i spojrzałam w swoje odbicie. Usiadłam i długo patrzyłam na siebie.W mojej głowie krążyło tysiące myśli i uczuć. Byłam załamana , wszystko mnie bolało a najbardziej serce.Moje oczy napełniły się łzami. Nie wiedziałam jak to się skończy ale na pewno nie obędzie się bez ofiar .... 
(ciąg dalszy nastąpi)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz