Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 20 kwietnia 2013

Zły znak.... Skorpion.

Po powrocie z podróży udałam się do swojej jaskini.Kiedy doszłam do niej zobaczyłam światło wydobywające się z jej wnętrza. Zdziwiłam się i lekko przestraszyłam. Podeszłam do wejścia i zobaczyłam czarnego wilka przeszukującego moje rzeczy i wywalającego wszystko na podłogę. Kiedy podszedł do regału i zaczął wywalać książki nie wytrzymałam bo co jak co ale książek nie będzie mi tykał układałam je ponad 2 dni .Przywołałam swój miecz .




Podeszłam do niego od tyłu. Rzuciłam się na niego i przyłożyłam miecz do gardła.
-Czego tu chcesz?!!
-j.j..ja tylko
-nie jąkaj się tylko odpowiedz po coś tu przylazł !
-d...do..dostałem taki rozkaz
-Rozkaz !? od kogo niby !
-od mojego pana
-phi.. dużo mi to mówi
-to może to ci pomoże
Pokazał mi tatuaż na swoim ramieniu




''Klan czerwonych skorpionów o nie...'' 
-i niby co ja mam do tego ! 
-hmm... może to że należysz do niego ha ha ha ha.... 
Wilk zniknął ja stałam chwilę nieruchomo, nie wiedziałam co mam robić kompletnie mnie osłupiło. Stałam i patrzyłam w ziemię z mieczem w łapie.Moje myśli zaczęły się mieszać nie wiedziałam co mam robić. Nie chciałam nikogo narażać na niebezpieczeństwo.Westchnęłam i zamknęłam oczy.Upuściłam miecz na ziemię ten spadł i rozbił się na kilkadziesiąt kawałków lecz od razu wrócił do normy.Z mojego oka popłynęła czerwona, krwawa łza, a z blizny na ramieniu poleciała czarna jak smoła krew. To było straszne. 
Poczułam jak krater który mam w sercu poszerza się. Zemdlałam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz