Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

wtorek, 30 kwietnia 2013

Od Pata. Jak dołączyłem do watahy?


Złapałem trop należący do innego wilka. W końcu po tylu latach poszukiwań znalazłem innego wilka. Szybko schowałem się w krzakach nasłuchując. Zamarłem gdy usłyszałem kroki. Jakaś wilczyca cicho nuciła piosenkę. Nie znałem jej. Byłem niezdecydowany co mam zrobić. Czy skoczyć na nią i ją zmusić do podania informacji czy po prostu zapytać skąd się tu wzięła. Zdecydowałem si na to drugie.
-Czekaj!!!- zawołałem. Wilczyca spojrzała na mnie i szybkim biegiem uciekła instynktownie pobiegłem za nią. To normalne że inni uciekają ode mnie byłem przecież dużym wilkiem i emanowała ode mnie moc. Biegłem już za nią dobre 5 min skupiając się na jej ogonie który co chwila znikał. Naraz dobiegło mnie warczenie i coś rzuciło się na mnie. Poczułem wilczą woń. Obcy gryzł mnie w okolice pyska i oczy. Także zacząłem gryźć.
-Spokój- krzykną ktoś. Wil od razu mnie pościł
-Co cię tu sprowadza młody wilku?- spytał. Czułem się obserwowany przez inne wilki
-Szukam watahy wilków północy- inny wilk parskną
- Cicho, dobrze trafiłeś chodź opowiedz mi co masz w sobie tak szczególnego że nas postanowiłeś odszukać- Posłusznie poszłem za nim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz