Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

piątek, 6 grudnia 2013

Dziękuje za wasze komentarze.



Dzisiejszego dnia, gdy dodałam już wszystkie nowe osoby i opowiadania, zerknęłam na komentarze (bo mi się przypomniało że coś takiego istnieje, na przyszłość będę częściej sobie przypominać xD, obiecuję). Tak więc, patrzę a tam 30 komentarzy. Nie sądziłam że tak bardzo udzielacie się w watasze, co po niektórzy regularnie witają nowych członków. Już wyjaśniam moje "podjaranie", w początkowej wersji watahy przez całe pół roku zebrała się śladowa liczba komentarzy (zaledwie 7). A tutaj przez niecały miesiąc cztery razy tyle! Bardzo wam dziękuje!

A tutaj zamiast banana wstawiam wam arbuza, bo tak właśnie wyglądam:



I z tej okazji ogłaszam że dodaję player watahy i ankietę "życzeń".


:D Blue





3 komentarze: