Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 28 grudnia 2013

Od Moon do Eligii - cd

-Dziewczyny na prawdę nie trzeba było jestem już dorosła i nie trzeba się mną opiekować pewnie jestem nawet od was starsza więc.. - nie dokończyłam bo Eligia mi przerwała
-Dobra zamknij się już my wiemy lepiej - powiedziała dość stanowczo. Spojrzałam na nie ironicznie się uśmiechając i kiedy weszliśmy do jaskini Blue ta podeszła do mnie i zapytała się ich co się stało. Wilczyce jak zwykle zaczęły jej deklamować wszystko, a ja cofnęłam się i powoli ulotniłam chyba tego nie zauważyły bo były zajęte opowiadaniem. Wyszłam przed jaskinię i pobiegłam przed siebie . Odetchnęłam z ulgą udawanie miłej jest potworne. Wbiegłam na klif. Podeszłam powoli do krawędzi i usiadłam . Wtedy usłyszałam szelest za sobą. Odwróciłam się i za krzakami zobaczyłam wilka.
-Kim jesteś ?

<kto dokończy? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz