Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

niedziela, 1 grudnia 2013

Od Nekare do Kayna. Wilcza misja.

(przepraszam że tak późno dodane :/- Blue)
Cieszyłam się, że dołączyły nowe wilki. Od razu zauważyłam, że Kayn... wygląda jakby miał jakieś problemy. Może to przez to, że jest taki tajemniczy? Mam wrażenie, że potrzebuje przyjaciela. Misja "Przyjaciel dla wilka" rozpoczęta.
-Cześć, Kayn!- Krzyknęłam podbiegając do wilka.-Co tam?
-O...- Nie wiem czemu, zawsze był taki cichy.- Cześć. W porządku.
-Taaaaak. Jest ciepło, spokojnie, miło, zielono.
-No...
-Jak go odczytać?-Szepnęłam do siebie.
Kayn cały czas miał spuszczoną głowę i milczał. Może powinnam z nim szczerze porozmawiać? Nowa wataha, nowe wilki... Wiedziałam, że stracił rodzinę... Tak jak ja. Każdego kto mu zaufa, każdego kto mu pomorze. To potworne. Teraz doszło do mnie to, że właściwie jestem całkiem sama. Z moich oczu poleciało parę łez.
-Kayn...-Teraz miałam tak cichy głos jak on.- Ja też straciłam rodziców... Każdego. Chcesz o tym porozmawiać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz