Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

piątek, 6 grudnia 2013

Od Nekare do Kayn'a. Moja przeszłość.

-Nie... Chcę to komuś powiedzieć.-Powiedziałam.
Chwilę zastanawiałam się od czego zacząć... Chyba od samego początku.
-Urodziłam się w Górach Sajshi. Nie miałam rodzeństwa, ale za to kochających rodziców. Wszystko było idealnie... do czasu. Kiedy dotarliśmy do Zimnych Traw rodzice umarli z wycieńczenia. Sama nie wiem jakim cudem przeżyłam. Na szczęście znalazła mnie młoda wadera. Dała mi jeść, pić. Potem skończyłam wreszcie 16 lat i poszłam na polowanie-sama. Niestety trafiłam na wyjątkowo wredne karibu. Moja przybrana matka, która zjawiła się w ostatniej chwili osłoniła mnie przed rogami zwierzęcia, które...-Zacięłam się przypominając sobie tragiczną chwilę.-Przebiły ją na wylot. Miałam krew na pysku, łapach... Kiedy ukończyłam 18 lat zemdlałam. Byłam słaba, ponieważ polowanie nie szło mi zbyt dobrze. Na szczęście znalazła mnie Blue.
-Smutne...
-Tak. Ale radzę sobie z tym.
Nie miałam pomysłu na dalszy temat. Na szczęście robiło się już ciemno. Oznajmiłam to Kayn'owi i poszłam do groty dobrze się wyspać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz