Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 28 grudnia 2013

Od Katori do wszystkich - "Zamieć"



Była już noc. Płatki śniegu wirowały jak szalone, a wiatr huczał niemiłosiernie. Wędrowałam przez zaspy w poszukiwaniu schronienia. Tak naprawdę przyszłam do lasu tylko na mały spacer, ale rozpętała się burza, więc teraz próbuję się jakoś dostać do watahy. Nagle zobaczyłam małą szczelinę, więc do niej wskoczyłam. W środku było ciemno, lecz widać było światełko na końcu długiego korytarza. No, co miałam zrobić...
Poszłam w stronę małego światełka. Nagle zauważyłam jakiegoś wilka trzymającego świetlną kulę. Podeszłam bliżej i wskoczyłam na niego. Wilk zniknął. Potem usłyszałam za sobą kroki, lecz za późno. Gdy się odwróciłam, nieznajomy przygwoździł mnie do zimnej skały.
- K..k..ktoś ty? Wyjąkałam

<Niech dokończy ktokolwiek.>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz