Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

sobota, 11 maja 2013

Od Alfy. Polowanie.


Przechodziłam obok magicznego drzewa,miałam ochotę na odpoczynek.położyłam się w cieniu,przymknęłam oczy i marzyłam.Głowę miałam w chmurach gdyż poczułam łaskotanie.Otworzyłam oczy a przy moim ogonie sarna.Wstałam i przypadkowo złamałam gałąź.Sarna podniosła głowę i pobiegła. Ja nie odpuszczałam,goniłam ją.Jak na sarnę była szybka.Gdy tak biegłam spotkałam Blue.
-cześć!!-krzyknęłam i biegłam przed siebie.
Blue w mgnieniu oka dogoniła mnie i dołączyła do pościgu.
Ścigałyśmy się.wpadłam do zarośli i chwyciłam sarnę.
-wygrałam!
-sarna twoja- odpowiedziała.
-przecież podzielę się z siostrą.
uradowana dołączyła do posiłku.Po wyżerce położyłyśmy się w trawie i razem gadałyśmy o naszych przeżyciach.Pierwszy raz miałam okazje sam na sam pogadać z siostrą po tak długiej rozłące.Byłam uradowana fajnie spędzonym dniu.Nigdy tego nie zapomnę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz