Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

czwartek, 2 maja 2013

Od Alfy. Wielka ucieczka.

Wolno przechodziłam łąką. Szłam i rozglądałam się,aż nagle w oddali zobaczyłam Nimfę.Powoli się zbliżała.Nie wiedziałam co dalej,może ucie a może pokazać że się jej nie boje.Nagle zbliżały się inne nimfy,cofnęłam się.Nie widziałam innych wilków,w głowie miałam tylko jednio pytanie Co dalej? Poczułam lekki powiew z tłu.Powoli się odwróciłam a tam dwa trole! Strasznie się bałam pobiegłam w prawo potknęłam się o gałąź, szybko wstałam i biegłam przed siebie.Mimo strachu, czułam się niesamowicie, na chwilę przymknęłam oczy myślałam że jestem orłem który lata ponad chmurami.Po krótkiej chwili wróciłam do rzeczywistości w oddali zobaczyłam węże błotne, szybko odskoczyłam na bok i kolejny raz się potknęłam trole stały obok mnie zadały mi ranę na brzuchu.Szybko wstałam i podbiegłam pod górę,szybko się wspięłam. Nimfy z głowy trole szły za mną.Biegłam jak najszybciej się da.Zakręcałam gdzie popadie i je zgubiłam. To była ucieczka mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz