Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

środa, 1 maja 2013

Od Pata. Nowy Członek Watahy.


Czułem się jak wiezień. Około 5 wilków mnie odprowadzało. Na przodzie szła biała wilczyca za którą biegłem. Uniosłem wysoko głowę by pokazać że się nie boje. Po niedługiej wędrówce doszliśmy do łąki
- A teraz opowiedz co cię tu sprowadza?- Zamyśliłem się
-Powiadają, że tutaj spotkam takich jak ja którzy władają magią. Ja jako żywioł mam powietrze.Czuje że jestem do czegoś stworzony ale nie wiem jeszcze do czego.- Spojrzałem na innych. Moj szósty zmysł lokalizował tu ogromne pokłady mocy. Biała wilczyca spojrzała w niebo.
-Cóż mamy wiele wspólnego. Jest tu wiele wilków które również tak jak ty są tu ze szczególnymi mocami, żywiołami.Choć wytłumaczę ci wszystko- Posłusznie poszłem za nią.


< co dalej>;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz