Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

czwartek, 2 maja 2013

Od Selen. Niesamowite spotkanie.


Chodziłam po lesie. Przystanełam na chwilę aby powąchać ślady jednego z członków watahy, nagle zobaczyłam leżącego możliwe że nawet śpiącego słodko wilka .Podeszłam a on wstał przerażony i wystraszony. 
-Kim jesteś?-Powiedział. 
-Nazywam się Selen, a ty? 
-Mam na imię Perseusz.-Odpowiedział. 
-Bardzo słodko śpisz... 
-Dzięki.-Zarumienił się.-Wystraszyłaś mnie. 
-Przepraszam.Nie wiedziałam że masz asz tak wyostrzone zmysły. 
-Dzięki, a ty naprawdę cicho się poruszasz, jak na wilka. 
-Moim rodem jest ród światła, więc jestem bardzo delikatna i bardzo cicho się poruszam. A ty jaki masz ród?-spytałam. 
-Ja mam ród Ognia i mam inne moce nirz inni jestem bardzo oryginalny. 
-Ja aż taka oryginalna nie jestem..-Spuściłam głowę a on ją podiusł i popatrzał prosto w oczy a ja jemu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz