Menu

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

środa, 1 maja 2013

Od Blue - cd. opowiadania Pata. Nowy członek watahy.

Oprowadzałam nowego po terenach, opowiadając o historii watahy.
- Jak to się stało że wilki posiadają moce? W watasze której się urodziłem tylko ja władałem powietrzem. - spytał gdy zatrzymaliśmy się magicznym drzewie arii.
- To zasługa Eurona. On przed laty uczynił Kariana i Legion Królestwa Północy stworzeniami magicznymi oddając im moc sześciu rodów. Jeśli ty masz moc, oznacza to że w twoich żyłach płynie krew Wojownika Północy.  - odpowiedziałam mu na pytanie. Pat zwrócił wzrok na wielkie, stare drzewo.
- Pokaż co umiesz. -zwróciłam się do niego w pozycji bojowej. Basior najpierw lekko zdziwiony wytworzył podmuch silnego wiatru. Zdołałam się nie przewrócić. Nie zwlekając ruszyłam na Pata wytwarzając fale dźwiękowe, które niemal go powaliły. Przybiłam go mocniej do ziemi i wróciłam na miejsce.
- Masz świetne ataki. Ale musisz pamiętać aby łączyć atak magiczny z atakiem fizycznym.
Najwyraźniej posłuchał się polecenia, bo następnym razem byłam na ziemi. Trenowaliśmy do zmroku, a potem zaprowadziłam go do jego nory.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz